חתימה

עמי אנידג'ר

סדנת צחוק ייחודית לגיבוש (כל) צוות.

חשבתם כבר על משלוח מנות לפורים? תחשבו שוב, למה שלא תשלבו את הספר "בקרוב תהיה שמח", מקורי, חכם, ובול לתקופה הזאת!

להזמנה כנסו למעלה על "הספר"

בס"ד

אם היו משלמים לנו על כל פעם ששאלו אותנו את המשפט "אבל אתם תצליחו להצחיק אותנו?" היינו מיליונרים כבר מזמן!

כמעט בכל פעם כשלקוח מתקשר לברר על סדנת צחוק לגיבוש צוות הוא רוצה להיות בטוח שנצליח להצחיק את הקהל שלו, לפתע מעבר לקו החששות של הלקוח צפים והוא רוצה להיות בטוח שלא הולכים להיכנס בו שהזמין אותנו, החששות האלה ברורים וטבעיים, והתשובה שלנו לכל הלקוחות היא כזאת: "לא צחקתם – לא שילמתם!" – אנחנו כ"כ עומדים מאחורי השיטה הייחודית שפיתחנו שאנחנו מבטיחים ללקוח – לא צחקתם אל תשלמו אפילו שקל אחד. מה שקורה לאחר מכן ברוך ה' לא רק שעפים על זה שהזמין אותנו, הקהל בעצמו מזמין אותנו להופעות פרטיות אצלו בבית.

למה? כי אפשר להבין מה זו השיטה הזו שפותחה לפני הרבה שנים ומצליחה לפצח את כל סוגי הקהלים! בעבודה רגילה כשאדם רוצה להתקבל לחברה מסוימת הוא שולח קורות חיים מפציצים, מציין את התארים המרובים שיש לו, ניסיונות עבודה קודמים, ואז מבצעים שיחה פרונטאלית בד"כ מול אותו אדם, ואם היה שם סוג של קסם הוא מתקבל לעבודה . אצלנו זה ממש לא ככה, לא מעניין אף אחד שאנחנו מופיעים ברחבי הארץ והעולם, לא מעניין שהופענו בכל סוגי המגזרים, כל הגילאים, כל החברות הכי גדולות בארץ, בצבא, במשטרה, עברנו את כל אישור חינוכי הכי קשה שיכול להיות, כל אודישן הכי קשה בפני בעלי הסמכות, עשרות אלפי המלצות, זה לא מעניין אף אחד! הלקוח רוצה  להיות בטוח שאת "תקווה" מהעבודה שלו אתה תצליח להצחיק! ומה שלרוב לא מבינים, זה שזה לא סתם מופע ששולפים מהמותן, מאלתרים ובודקים בזמן חי אם הולך להיות מצחיק או לא … ממש לא!

"צחוק מנצח" זו שיטה שפותחה ע"י הקומיקאי עמי אנידג'ר – איך מופע אחד, יחיד, ומיוחד יכול להצחיק את כל סוגי הקהלים? וזה עם תו תקן- עם אחריות יצרן! עכשיו מי שלא מגיע מתחום הבמה לא מבין מה זה אומר בכלל! בד"כ סטנדאפיסטים, קומיקאים יודעים בדיוק לאיזה פלח באוכלוסייה המופע שלהם מתאים, באילו תנאים המופע עובד, אם משהו זז מילימטר ימינה או שמאלה מופע הקומדיה– הופך לטרגדיה, (לא פחות מזה), כי כדי שיתקיים מופע בצורה הטובה ביותר חייבים להיות תנאים המאפשרים את ביצוע המופע, ואם הלקוח לא מבין שההנחיות האלה לא מגיעות סתם מהאוויר הוא בעצמו פוגע באיכות המופע שהוא הזמין. אז תנסו רק לדמיין מה זה לקבל מאיתנו אחריות מוצר שהוא עובד בכל מקום אפשרי! אצלנו קורות החיים זה הניסיון אלו השנים הרבות בתחום, היצירה, החקר המעמיק בתחום, והשנים הרבות על הבמות הכי גדולות, מה שעזר לעמי אנידג'ר לפתח ממש שיטה כמעט מדעית הייתי אומרת, על איך המופע הזה מצליח פעם אחר פעם ברוך ה', ומה שעוד יותר יפה במופע הזה, שעד שאתה לא תחווה אותה על בשרך, אתה לא תצליח להבין במה מדובר. כי זה לא רק מופע –  זה תהליך שהקהל עובר איתנו וזה עוד ממשיך להדהד בתוך הקהל הרבה הרבה אחרי סיום המופע, מישהו שהסתכל מהצד לא יצליח להבין מה זה הדבר הזה שהיה במופע. זה קסם הסמוי מן העין, ושורה בו הברכה, אבל זה לא עובד סתם ככה, כי "צחוק מנצח" זו שיטה, ועם שיטה שעובדת כבר 13 שנים לא מתווכחים אבל מה? – משפרים: עם מחקרים חדשים על צחוק, עם קטעי סטנדאפ מעודכנים. כי מאחורי תרגילי הצחוק והבדיחות שלנו מסתתרת פילוסופיה שלמה על שמחה וצחוק, המגובים במחקרים, בספר ("בקרוב תהיה שמח") שעמי חיבר, ובפודקאסט העוסק איך לחיות בשמחה. כי לא באנו רק להצחיק, אנחנו לא פעם מנצלים את הצחוק של הקהל כדי שנוכל להכניס מסר – כמו אומרים –"גרמנו לקהל לצחוק, אזי יכולים לגרום לו גם לבכות".

צחוק מנצח – לא עוד סדנת צחוק – זה שילוב של חוכמה על צחוק ושמחה, סטנדאפ, מערכונים ותרגילי צחוק, והכל לתת ללקוחות שלנו שעה של הפוגה שתישאר איתם לתקופה ארוכה ולרגעים שעוד יגיעו…

בתאל אנידג'ר

צחוק מנצח

עמי אנידג'ר - סדנת צחוק מנצח

דילוג לתוכן