חתימה

עמי אנידג'ר

לעשות צחוק במסיבת הסיום

חשבתם כבר על משלוח מנות לפורים? תחשבו שוב, למה שלא תשלבו את הספר "בקרוב תהיה שמח", מקורי, חכם, ובול לתקופה הזאת!

להזמנה כנסו למעלה על "הספר"

"רגע לפני שאני זז, הילדים מעלים קטעים מהופעה לטיק טוק וליוטיוב וכך הם מנציחים את האירוע האחרון שלהם יחד – מכאן כולם ילכו לחטיבה – לתיכון או לצבא. אבל לפחות המפגש האחרון שהיה להם היה מגבש – מצחיק – והם אפילו קיבלו כלים וטיפים איך להתנהל בעולם שמחכה להם בחוץ…"

לעשות צחוק במסיבת הסיום

כמו בכל שנה, בתום שנת הלימודים, ההורים או יותר נכון וועד ההורים מתחילים לתכנן את מסיבת הסיום. כמובן, שהם רוצים להפיק מופע מצחיק ומגבש. עם זאת, הם מחפשים משהו שיהיה ברמה גבוה ואם אפשר אפילו חינוכי. כל כך הרבה שנים אני מכיר את הדיאלוג הזה של הורים הרוצים את הטוב ביותר עבור ילדיהם. עם זאת, אני מבין שאם אצליח להצחיק את ההורים, הילדים בהכרח ייהנו.

אז אני מתחיל בסטנד אפ מותאם לכל המשפחה, מצחק בעדינות על ההורים ואז הילדים צוחקים. לאחר מכן, אני צוחק על הילדים וההפך קורה. אחרי ששברתי את תקרת הציניות וצחקתי קצת גם על המורה כמובן בלי להעליב, אני עובר לתרגילי צחוק. על הדרך אני מסביר את החלק הפסיכולוגי של כל תרגיל, ואיך אפשר להשתמש בו ברגעי לחץ לפני מבחנים, או איך לקום בבוקר לעבודה או לשיעור, ובכלל כשהלחץ עולה. ולבסוף אני בוחר את מי שלא מפחד שזה בערך כולם, ועושה איתם מערכונים מצחיקים עד דמעות!

כן, כל חיי עסקתי בבידור, אני מודה שגם כשזה עדיין עוד לא היה המקצוע שלי, ניסיתי להצחיק את המורים בבית ספר, והאמת הם הראשונים שהתאמנתי עליהם. בעצם זה למעלה מ-35 שנה שאני עוסק ומתפרנס מהתחום, וכן ראיתי כבר הכל. והיום אני יודע שכשהקהל צוחק על עצמו ועם עצמו, זה הדבר הכי מצחיק שיש. והאמת זה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש! בתום המפגש אני מצטלם עם כל הילדים, וההורים רוכשים את הספר שלי "בקרוב תהיה שמח" ומצטרפים לפודקאסט שלי.

רגע לפני שאני זז, הילדים מעלים קטעים מהופעה לטיק טוק וליוטיוב וכך הם מנציחים את האירוע האחרון שלהם יחד – מכאן כולם ילכו לחטיבה – לתיכון או לצבא. אבל לפחות המפגש האחרון שהיה להם היה מגבש – מצחיק – והם אפילו קיבלו כלים וטיפים איך להתנהל בעולם שמחכה להם בחוץ. ואני? קיבלתי עוד תרגול לחיים איך לצחוק ולמשוח למרות הכל – כי לא תמיד מצחיק לי. בסיום אני אורז את החיוך והולך לעוד כיתה של הורים וילדים המחכים לעבור שלב בחיים בעזרת צחוק ושמחה.

הלוואי ותהיה לי הזכות להכיר את ילדכם ולעבור ביחד סדנת צחוק במסיבת הסיום שלכם  – שלהם.

שכל חיינו לא משנה לאן נגיע – שנצחק כי זה בסוף מנצח את הכל!

עמי אנידג'ר

סדנת צחוק מנצח עמי אנידג'ר – צחוק מנצח

דילוג לתוכן