חתימה

עמי אנידג'ר

טוב אז אצלי זה התחיל בחוסר ברירה, עוד מתקופת הקורונה ותפס שוב גל במלחמת אוקטובר 23, שהרבה חברות וארגונים חפשו דרך לאוורר את העובדים שלהם בלי לסכן אותם…בהמשך כמובן החלו לפנות אלי משפחות שאנסה להרים להם את המורל תוך כדי המלחמה….
זה שנים שאני עובר בכל החברות וארגונים בארץ עם סדנת צחוק מותאמת, וכן גם לי בהתחלה זה היה קצת שוקיינג ואפילו הזוי לנסות להצחיק אנשים או לכל הפחות להחזיק אותם איתי כשכל הגירויים פתוחים לפניהם. אבל זום ועוד זום הביאו אותי להתמקצע ולהבין מה עובד או בעיקר מה פחות עובד שאתה מנסה לגרום לאנשים לצחוק דרך מסך.
נכון זה לקח זמן להמציא מענה לצורך הזה אבל תודות לסבלנות ולשעמום שלי בתקופות ללא מעש, הבאתי את סדנת הצחוק בזום לרמה מטורפת, והיום אני לגמרי מאמין שסדנת צחוק בזום היא דרך מצוינת לשפר את הרווחת האישית ולהפיק אושר ורוגע דווקא בעתים קשות, אז הנה חלק מיתרונות שעושים את במפגש שווה יותר מעוד הרצאה רגילה:

1. הפחתת מתח ולחצים יומיים: סדנת צחוק מסייעת בהפחתת רמות האכזבה והלחץ היומיומי. במיוחד שאנחנו עובדים מהבית וחייבים לעמוד במשימות פעם אחת של המעסיק ופעם שניה שח המעסיקים (הילדים), זה כבר ברור לי שאפילו שסדנת הצחוק שלי עוברת דרך הזום, אנשים בחלונות הקטנים צוחקים, וכמובן הרי לי זה ידוע הצחוק משחרר אנדורפינים, הרוגעים את הגוף והנפש, ומסייעים להתמודד עם טווים ולחצים שגורמים לאי נוחות ולמתח.

2. חיבור חברתי: כאשר המבצעים החברתיים מוגבלים והרבה אנשים מרגישים בידוד, סדנת צחוק בזום מאפשרת לאנשים להתחבר באופן חברתי דרך המסך. זה יכול להיות משמעותי עבור אנשים שנמצאים בבידוד או רחוקים מהקרבה החברתית. המפגש המצחיק דרך הזום מסייע לגייס אופטימיות גם בזמנים קשים ולהסתפק באנרגיות חיוביות.

3. שיפור המצב הרוח: הצחוק משפר את המצב הרוח ומרגיע את הנפש. זה עשוי להיות מועיל ביום -יום ובמיוחד בזמן שהנפש נפוצה בסטרסים והתקופות קשות. היא יכולה לשפר את המצב הרוח ולסייע בהתמודדות עם דיכאון, חרדה ומחלות פיזיות.

4. שיפור ביצועים ויציבות רגשית: סדנת צחוק בזום מקנה ערכים חיוביים לחיים, כמו הגברת השליטה בעצמך, הגברת היציבות הרגשית, ושיפור היכולת להתמודד עם אתגרים…

כמובן הכל טוב ויפה אבל הדבר שהכי משמח אותי במפגשים האלה מלבד זה שאני לא צריך להתלבש ולהניע את הרכב. זה הפתיחות של הקהל לשאול שאלות שבוערות לו, בד"כ עניני נפש (שמחה, עצבות, חרדה וכו') ואני יכול לתת מענה ישיר ואישי, וההודעות המפרגנות שמגיעות לאחר מכן עושות לי את היום!

נתראה בקרוב
עמי אנידג'ר.

סדנת צחוק בזום
דילוג לתוכן