חתימה

עמי אנידג'ר

סדנת צחוק וסטנדאפ לילדים (ואו) הורים לסוף שנה עם קומיקאי מוכר מהטלוויזיה.

תיכף תסתיים שנת הלימודים, ואתם מחפשים פעילות לסוף השנה. מפגש שיעשה את הילדים, ההורים ואפילו את המורים שמחים. אבל הם כבר ראו הכל: קוסם ששולף פיל מהפה, טבח שאופה עוגת מאפה, וליצן בנאלי, שהולך על חוט דנטאלי.
 ובכל זאת משהו חסר – צחוק!!  
ואם לדייק… להיקרע מצחוק! 
 

"צחוק מנצח" מביא עד אליכם את עמי ובתאל,  קומיקאים – סטנדאפיסטים, כוכבי הילדים, הנוער והמבוגרים. הופיעו בתכניות הטלוויזיה: "קופה ראשית", "לבד בבית" ,"שוסטר ושוטסר", "אדוני המאמנת", אבא מטפלת", "השגרירות",  "קצרצרים ", "שכונה",  "עמי'לה" (סטנדאפ לילדים), שבט צוצלת.

עמי ובתאל מעבירים סדנאות קורעות מצחוק לילדים ונוער המותאמות במיוחד לסיום השנה. רציתם  סטנדאפיסט למסיבת סיום? קבלתם יותר!

 

מהי סדנת הצחוק לסוף השנה?

סדנאות הצחוק מורכבות משיחה על צחוק, תרגילי צחוק (יוגה צחוק) ומערכונים. נכיר את עולם הטלוויזיה בכלל והסטנדאפ בפרט, ונשחק מערכונים חיים על הבמה! אופי הפעילות מצחיק באופן יוצא דופן וההומור נוצר בעזרת הילדים והייחודיות שבהם. בזכות ההיכרות של הילדים וההורים את המנחים (מעולם הבידור), ההתחברות הינה מיידית ומצחיקה. סדנת הצחוק תחזק את יכולת הביטוי של המשתתפים ותעזור בגיבוש הכיתה, הילדים לא יפסיקו לצחוק וכמובן לספר זאת לחבריהם, מוריהם ובני דודיהם.

כי זה לא רק מופע מצחיק – זה מופע עם ערך!!!

סוף סוף פעילות שתופסת את ההורים והילדים יחד!!!

**(מותאם לכיתות א' – י"ב, לחדר מורים, או ערב גיבוש כיתתי עם או בלי הורים)

**תראו מה ההורים אומרים עלינו בתחתית העמוד…

(שימו לב בקליפ לא ניתן לראות ילדים מצולמים עקב היותם מתחת לגיל 18)

הביקורות משבחות:

צור קשר

דילוג לתוכן