חתימה

עמי אנידג'ר

סדנת צחוק למסיבת סיום

חשבתם כבר על משלוח מנות לפורים? תחשבו שוב, למה שלא תשלבו את הספר "בקרוב תהיה שמח", מקורי, חכם, ובול לתקופה הזאת!

להזמנה כנסו למעלה על "הספר"

בס"ד

תמיד הייתי בעלת דמיון פורה, ועד היום כאישה בוגרת, אומרים לי שאני חיה בגלקסיה אחרת. חיה במעין עולם פנימי עשיר משל עצמי, שלרוב לא מחובר למציאות .

יום אחד בכיתה ד', אני זוכרת את עצמי בבית ספר יסודי חולמת לעצמי בשיעור מולדת, תמיד הייתי מוצאת את עצמי חולמת תוך כדי השיעור ואז המורה שלי שאלה אותי: "בתאל, על מה דיברנו עכשיו? על ריבונות? או על ערמת ממתקים?" ואני בתמימותי עניתי: "על ערמת ממתקים, המורה". כמובן שכל הכיתה צחקה, אבל המורה הזו יכולה הייתה לעשות ממני קרקס ובאותו הרגע ולהעליב אותי מול שאר התלמידים, אבל המורה המדהימה הזאת בחרה לצחוק יחד עם כל הכיתה, לחייך בעיניה הירוקות והיפות, ולחזור על המשפט האחרון שאמרה, וזאת כדי שאתחבר שוב ללימוד בכיתה. למורה הזו קראו יפה, את שם משפחתה אני לא זוכרת, אבל את התחושה שעברה בגופי באותו הרגע לעולם אני לא אשכח!

"אנשים ישכחו מה אמרת, אנשים ישכחו מה עשית, אבל אנשים לעולם לא ישכחו כיצד גרמת להם להרגיש"

 (מאיה אנג'לו)

מאז חלפו שלושים שנים, ואני יודעת בוודאות שהמורה הזו אהבה אותי יותר מכולם.

היום, כשאנחנו מגיעים להופעות בכל בתי הספר בארץ בסוף שנת הלימודים לכבוד מסיבת הסיום, אנו פוגשים בכל הגילאים, בכל המסגרות האפשריות, תלמידים ומורים מכל קצוות הארץ שרק רוצים לשים את רצינות הלימודים בצד ולצאת לחופש הגדול בתחושה טובה, באווירת צחוק משחררת עם פעילות ערכית ומצחיקה. בעזרת סדנאות הצחוק שלנו, אנו מבטיחים הורים ומורים שאת החוויה הזו אתם והתלמידים לא תשכחו…

לרגע אחד נשים בצד את כל הרצינות המצופה ממסגרת בית ספרית וניתן לכם ולתלמידים לעבור יחד תהליך מרגש, מגבש, וקורע מצחוק, שבסופו תרגישו תחושת אהבה וחיבור אמיתי עם התלמידים שלכם, עם צוות המורים שעובד איתכם, גיבוש בין כל תלמידי הכיתה, התגברות על משברים חברתיים, הן בתוך הכיתה שלכם בחדר המורים.

תבדקו אותנו כי צחוק מנצח את הכל!

בתאל אנידג'ר

 

 

דילוג לתוכן