חתימה

עמי אנידג'ר

סדנת צחוק בעבודה לפני החופשה

חשבתם כבר על משלוח מנות לפורים? תחשבו שוב, למה שלא תשלבו את הספר "בקרוב תהיה שמח", מקורי, חכם, ובול לתקופה הזאת!

להזמנה כנסו למעלה על "הספר"

נתחיל ונאמר שהחיים שלנו עשויים להיות מלאים בלחץ ובמתח, ועבודה מתמידה עשויה ליצור עומס רב על האדם המתעסק וזה עוד לפני הבית, ילדים, פקקים ועוד…. לכן, מופע מצחיק רגע לפני שיוצאים לחופשת הקיץ מהעבודה מאפשר לנו לשחרר את הלחץ הנצבר. כן, קצת להסתלבט, לקחת את עצמינו לא ברצינות ולשכוח לרגע את הדאגות היומיומיות. תכלס, למרות כל המתח שנצבר במקום העבודה (לוזים, אקסלים, וויכוחים מול הקולגות), אפשר לשתות משהו ואז לקרקר מצחוק בדרך לחופשה המושלמת.

אגב, דווקא רגע לפני שיוצאים לחופשה זה תמיד שיא הלחץ, להספיק הכל מה שגורם לרף הקריז לעלות, לכן במופע הסטנדאפ נצליח ליצור אנרגיה חיובית בחלל העבודה. ונשפיע מידית על המצב הרוח והאנרגיה של העובדים. כי חבל לצאת לחופשה ולפרוק את העצבים על הבעל והילדים זה יקר, שילמתם על טיסה, מלון אוכל אז עכשיו לריב???

קיצר תקשיבו לאחיכם, זה שנים שאני עושה בחברות אירוע גיבוש צוות רגע לפני החופשה, שווה לכם, גם בחייאת השקעתי במאמר… רק בשביל זה הייתי מזמין אותי!

זה מזכיר לי שלפני כמה ימים אישתי שלחה לי את רשימת הטיסות חופשה שלנו הקיץ, עכשיו הייתי תוך כדי עבודה, אישרתי הכל, אבל לא שמתי לה, ובמקום לשלוח את זה לסוכן הנסיעות, שלחתי לרופא השיניים שלי, הוא כזה: "חחחח, מה אני צריך להבין מזה?" אמרתי לו…"שרציתי לטוס לתאילנד…אבל עם הארבעה שתלים שעשית לי…סגרנו חופשה בעכו"

חופשה מצחיקה ונעימה לכולם!

דילוג לתוכן