חתימה

עמי אנידג'ר

מהו אדם מאושר?

חשבתם כבר על משלוח מנות לפורים? תחשבו שוב, למה שלא תשלבו את הספר "בקרוב תהיה שמח", מקורי, חכם, ובול לתקופה הזאת!

להזמנה כנסו למעלה על "הספר"

בס"ד

מהו אדם מאושר ?

 

 

כל החיים  מחנכים אותנו שרק כשנשיג משהו- נוכל להיות באמת מאושרים, כשנסיים גן, כשנעלה לבית הספר, כשנתגייס, כשנעשה טיול אחרי צבא, כשנרזה, כשנשמין, כשנסיים את התואר, וכשנוציא רישיון טיס, כשנהיה בעלים של יאכטה, או וכשנצא לפנסיה אז ורק אז…

נוכל להיות ממש מאושרים בעתיד אבל ממש לא עכשיו ב"זמן חי"

 

ואז כשאנחנו מגשימים את החלום שנפשנו חשקה כל כך, אנחנו פתאום קולטים שבמציאות התחושות בגוף הן לא כמו שדמיינו או שלפתע צץ לו חלום חדש שעלינו לכבוש במהירות, ואז אנחנו מוצאים את עצמנו שוב  במרדף אחרי דבר הבא, שהוא כביכול יביא את האושר…

"ואז אנחנו יכולים למצוא את עצמנו עומדים לצד ערימת חלומות שהגשמנו ועדיין לא הפכנו למאושרים…."

 

מה בעצם יוצא מצב שהאושר שלנו בעצם נדחה ליום שבו כבר לא נהיה פה !

מה שנקרא אנחנו מגדירים את חיינו בזמן הווה כ"זמן בינתיים" , אני חיי בינתיים, אבל אני ארגיש ממש מסופק ומאושר כשאשיג את החלום הכי גדול בחיים שלי ואז באמת אבל באמת ארגיש מאושר, אבל אם זו הייתה האמת והיינו לוקחים את האנשים המצליחים ביותר בעולם ושואלים אותם האם אתם מגדירים את עצמכם אנשים מאושרים, לא בטוח שהם היו עונים על שאלה זו בחיוב.

אז מה הקטע של האושר החמקמק הזה? מתי אדם מרגיש מאושר ?

מיהו העשיר? השמח בחלקו, זאת אומרת לא רק כשנגיע לתוצאות: שהמוח שלנו / החברה / הסביבה תגדיר לנו הצלחה, אלא אם אנחנו נצליח להודות על כל מה שיש לנו בכל רגע בחיים אזי נהיה מאושרים באמת.

וזה מתחיל מהדברים הכי קטנים שנראים לנו כבר כמובנים מאליו בחיינו, להודות כל כוס הקפה ששתינו בבוקר, על היכולת לנשום ולאכול לבד בכוחות עצמינו, על הבריאות, על הבי,  על החופש, ועל כל מה שהשגנו עד היום רק להתבונן ולהודות על מה שיש לנו כבר עכשיו בקיים.

חלמת בעבר להתחתן זה היה אחד החלומות הגדולים שלך? הצלחת להגיע לרגע הזה, לאחר כמה זמן זה כבר פחות נוצץ? הבן זוג כבר לא נראה לך איי איי איי? גם ההתנהלות שלו בבית לא מאה?

ואז אנחנו בתוך החיים פתאום קולטים שהזהב לא כזה נוצץ כמו שהבטיחו, ויש הרבה על מה לעבוד, אבל כשאנו מבינים שהאושר שלנו, הזוגיות שלנו, הילדים שלנו, הכל זה עבודה יומיומית, אנחנו משקיעים ומטפחים נופלים ואז קמים, שם נמצא האושר האמיתי!

ישנה עוד גישה שאומרת שאני הופך לאדם מאושר רק כשאני מאשר את עצמי ולא מחכה לאישורים מבחוץ, בני האדם הם יצורים חברתיים והפידבקים מבחוץ חשובים לנו מאוד. אנחנו מחכים לאישורים של אנשים אחרים על עצם קיומנו בזמן שגם האנשים הגדולים ביותר בעולם מחכים לאישור של אנשים אחרים בחייהם, ברגע שנבין שאף אחד לא צריך לאשר אותנו רק אנחנו יכולים לאשר את עצמנו ואנחנו בלבד אחראים על האושר של עצמינו נהיה מאושרים יותר. וכשאנחנו מאושרים באמת זה יוצא החוצה, כולם פתאום רוצים להיות בקרבתנו וקצת רוצים להיות כמונו, כי נדיר היום למצוא אנשים שהם באמת מאושרים בחייהם, מאשרים את חייהם. הם לא מחכים לעתיד כדי להרגיש זאת וזה יוצא החוצה כי אנשים מרגישים. שהם יהיו בסביבתך הם ירגישו אנרגיות טובות ובליבם הם רוצים להיות קצת כמוך.

 

אז תזכרו את הנקודות הבאות יש מצב שזה ישנה את חייכם:

תיהנו מכל רגע קטן בחיים, התבוננו בכל מה שיש לכם בשנייה הזו, הזיזו את המחשבות על העבר ואל תחשבו על העתיד, כי במקום להטריד את מנוחתכם בזמן הזה, למדתי שלא משנה כמה נהיה מוטרדים ממשהו שיקרה בעתיד או שקרה בעבר, אין לנו יכולת לסדר זאת לא את העבר ולא את העתיד, וכל מה שנותר לנו לעשות זה להשתדל להתפתח כבני אדם להיות גרסה טובה יותר של עצמנו, ליהנות ולהוקיר בזמן הווה את כל מה שיש לנו בחיים.

תחייכו – תיהנו ותשמחו גם אם זה לפעמים מצריך להפעיל שריר fake it fake it till u make it

העבר והעתיד לא באמת קיימים אלא רק הרגע הזה, צחקתם צחוק ענק? תוקירו תודה על הרגע הזה ותנצרו אותו בליבכם , כי יכול להיות שזמן ההווה שלכם כרגע  יהיה אחד הרגעים היפים  ביותר שתזכרו בו בעתיד.

שלכם

 בתאל אנידג'ר

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

דילוג לתוכן